مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:102023-01-20سياسي

تروریست کسانی هستند که فرماندهان ما را ترور کردند و پشت صدام بودند


تروریست اروپایی ها و کسانی چون ترامپ هستند که مردان و نیروهای ما را ترور کرده و به این موضوع افتخار می کنند و همچنین سالیان سال نیز پشت صدام بودند و با دادن انواع سلاح از او حمایت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان،حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نماز جمعه اردستان با اشاره به نزدیک شدن به ماه رجب اظهار داشت:خداوند از میان ماه های قمری سه ماه رجب، شعبان و رمضان را برگزیده که ماه رجب را پیش رو داریم و طراوت ذاتی فراوانی دارد.

وی افزود:شب لیله الرغائب در اولین شب جمعه ماه رجب است و علاوه بر آن ولادت و شهادت امامانی نیز در این ماه قرار دارد و امیدواریم با زندگی سراسر درس پیشوایان آشنا شده و آن را مورد توجه قرار دهیم.

دهشیری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در هفته گذشته خاطرنشان کرد: ایشان به نقشه های حساب شده دشمن در اغتشاشات اشاره و بیان کردند که در حدود صد روز، مهندسی و حساب شده از معیشت و اقتصاد کشور استفاده شد و به قول خودشان برای یک فروپاشی سریع برنامه داشتند اما محاسباتشان غلط بود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دشمنان همواره محاسبه های غلط انجام می دهند اما در نهایت هم رسوای دنیا می شوند و در این دوران نیز عده ای از یک جنبش به اصطلاح کور استقبال کردند اما نتیجه نگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست کسانی هستند که فرماندهان ما را ترور کردند و پشت صدام بودند

تروریست کسانی هستند که فرماندهان ما را ترور کردند و پشت صدام بودند