مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:572023-01-20بين الملل

خط منظم کشتیرانی چابهار - هند فعال شد/ آمادگی برای راه اندازی خط مسافری چابهار - عمان


سخنگوی کشتیرانی والفجر از فعال شدن خط منظم کشتیرانی چابهار به بندر هند خبر داد و گفت: 15 سفر دریایی از چابهار به بنادر هند طی سه ماه اخیر انجام شده است.

- سخنگوی کشتیرانی والفجر از فعال شدن خط منظم کشتیرانی چابهار به بندر هند خبر داد و گفت: 15 سفر دریایی از چابهار به بنادر هند طی سه ماه اخیر انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس کابوسی گفت: طی سه ماه اخیر، 15 سفر دریایی از بندر چابهار به بنادر هند و بالعکس انجام شده است.

همچنین تردد از بندر چابهار به کشورهای شرق دور از جمله هند رو به رشد است.

وی افزود: نخستین شناور با ظرفیت کامل 550 TEU کانتینر طی هفته های گذشته از بنادر هند به چابهار رسیده و بار آن به صورت کامل تخلیه شده است.

هم اکنون شرکت کشتیرانی والفجر خط کشتیرانی منظم و مستقیمی را بنادر هند برقرار کرده که آماده حمل کالا بین این بنادر و بندر چابهار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، کابوسی تاکید کرد: شرکت کشتیرانی والفجر، در مسیر بنادر جنوبی خلیج فارس به چابهار نیز با کاهش نرخ کرایه حمل و بهبود برنامه زمانبندی ها، زمان حمل بار در این مسیر را نیز کاهش داده است.

وی با اشاره به فعالیت این شرکت در بخش حمل و نقل مسافری نیز اعلام کرد: با رفع محدودیت های کرونایی طی سال جاری خطوط مسافری از بندرعباس به شارجه، بندر لنگه به دبی و خرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط منظم کشتیرانی چابهار - هند فعال شد/ آمادگی برای راه اندازی خط مسافری چابهار - عمان

خط منظم کشتیرانی چابهار - هند فعال شد/ آمادگی برای راه اندازی خط مسافری چابهار - عمان