مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 16:572023-01-20سياسي

انتقاد امام جمعه اردبیل از صدور مجوزهای بی رویه معدن در شهر عنبران


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از صدور مجوزهای بی رویه معدن در شهر عنبران شدیدا انتقاد کرد و خواستار ورود دادستان به این موضوع شد.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از صدور مجوزهای بی رویه معدن در شهر عنبران شدیدا انتقاد کرد و خواستار ورود دادستان به این موضوع شد.

سید حسن عاملی 30 دی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بارها و بارها اتحادیه اروپا و آمریکا را وادار کرده علیه خودشان و علیه اصول، منشور و قوانین قطعی خودشان اقدام کنند و این نشان از نهایت قدرت انقلاب اسلامی و استیصال آنهاست.

وی افزود: وضع جریمه برای حجاب، اجرای رفراندوم برای تخریب گلدسته ها در اروپا، تعطیل کردن کانال های بین المللی ایران، تحریم دارو، راه اندازی داعش، نقض قرارداد های رسمی و بین المللی، خروج یک طرفه از پیمانی که به امضای شورای امنیت سازمان ملل رسیده، جا دادن و حمایت مالی از بزرگترین مجموعه تروریستی دنیا یعنی منافقین که 17 هزار نفر را در ایران ترور کرده اند، تحریم قضات دادگستری بین المللی مستقر در لاهه به خاطر ایران، بی اعتنایی به خروجی صندوق های رای در کشورهای طرفدار ایران، اقدام به ترور مخصوصا ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه اردبیل از صدور مجوزهای بی رویه معدن در شهر عنبران

انتقاد امام جمعه اردبیل از صدور مجوزهای بی رویه معدن در شهر عنبران