مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 17:102023-01-20سياسي

بیانیه وزارت اطلاعات درباره «علیرضا اکبری»


وزارت اطلاعات طی بیانیه ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، وزارت اطلاعات بیانیه ای تبیینی درباره ماجرای علیرضا اکبری جاسوس انگلیس منتشر کرده که است که متن آن را در ادامه می خوانید: درپی موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری یکی از مهم ترین جواسیس و عناصر نفوذی رژیم انگلیس خبیث، و سپس محاکمه و اجرای حکم قانونی وی توسط دستگاه محترم قضایی کشور، شاهد واکنش عصبی و دیوانه وار دولت انگلیس بودیم.

این واکنشِ مهارگسیخته و خارج از عرف توسط دولت مردان انگلیسی، ناشی از دلایل روشنی است که بر صاحب نظران حوزه های سیاسی و امنیتی پوشیده نیست.

با این ضربه حیثیت و اعتبار مدعی قدیمی ترین سرویس جاسوسی نزد افکار عمومی و سازمان های اطلاعاتی جهان و برای سایر جواسیس آن دستگاه اطلاعاتی؛ فرو ریخته و سبب بروز چالش های اساسی در انگیزه افسران اطلاعاتی و جواسیس آنان شده است.

از سوی دیگر، ابهت دستگاه اطلاعاتی انگلیس و حاشیه ی امنِ جواسیس آن شکسته شد و افسران اطلاعاتی آن سازمان با این چالش مواجه اند که از این پس، چگونه باید آبرو و اعتبار خود را نزد عوامل خویش، ترمیم نمایند؟ آیا انگلیس چنان که ادعا می کند صاحب امن ترین شبکه ی جواسیس است که هیچ وقت شناسایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت اطلاعات درباره «علیرضا اکبری»

بیانیه وزارت اطلاعات درباره «علیرضا اکبری»