مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 17:552023-01-20اقتصادي

آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی


مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام از آمادگی و همکاری این شرکت با سایر دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با بحران های احتمالی، وقوع سیلاب، زلزله و هر گونه حوادث طبیعی دیگر در سطح استان به خصوص در شهرستان خبر داد.

- - مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از آمادگی و همکاری این شرکت با سایر دستگاه های خدمات رسان برای مقابله با بحران های احتمالی، وقوع سیلاب، زلزله و هرگونه حوادث طبیعی دیگر در سطح استان به خصوص در شهرستان چوار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، روح اله نوریان مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام در جلسه مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: پالایشگاه گاز ایلام دارای تجهیزات و امکانات مناسبی است و در صورت اعلام نیاز مدیریت بحران استان با حفظ شرایط پایداری تولید گاز در پالایشگاه به یقین در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان در مرتفع نمودن حوادث کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به این که این پالایشگاه در مواقع بروز حوادث و بحران ها در شهرستان چوار و یا سطح استان با اعلام کمیته بحران استان، در حد توان،امکانات و تجهیزات به رفع بحران کمک خواهد نمود.

مدیر عامل پالایشگاه گاز استان ایلام  بر پیشگیری و آمادگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و شهرستان چوار برای مقابله باهرگونه حوادث طبیعی و بحران احتمالی تاکید کرد و اظهار داشت: در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی

آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی