مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 18:102023-01-20سياسي

محسن رضایی: اروپایی ها در سیاست های ضد ایرانی خود تجدیدنظر نکنند، پشیمان می شوند


رضایی با بیان این که رهبران اروپایی با دنباله روی از آمریکا در حال به خطر انداختن منافع خود و تهدید امنیت اروپا هستند، ادامه داد: صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خط مقدم مقابله با ناامنی و تروریسم در منطقه بوده، - رضایی با بیان این که رهبران اروپایی با دنباله روی از آمریکا در حال به خطر انداختن منافع خود و تهدید امنیت اروپا هستند، ادامه داد: صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خط مقدم مقابله با ناامنی و تروریسم در منطقه بوده، چیزی جز قربانی کردن امنیت نیست.

معاون اقتصادی رییس جمهور در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا، این اقدام را دنباله روی از سیاست های شکست خورده آمریکا دانست و گفت: اگر اروپایی ها در سیاست های ضد ایرانی اخیر خود تجدیدنظر نکنند، حتماً پشیمان می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محسن رضایی در دیدار برخی فعالان اقتصادی گفت: رهبران غربی از بایدن و مکرون تا شولتز، ظاهرا درک درستی از واقعیت های موجود بین المللی ندارند و مدام در حال بحران آفرینی جهانی هستند.

وی افزود: یکی از عوامل بی ثباتی در اروپا و وقوع جنگ اوکراین همین رهبران غربی هستند که از واقعیت ها فاصله گرفته اند و تصور می کنند جهان فعلی همان جهان تحت سیطره کامل غرب است اما آنها باید این واقعیت را بپذیرند که غرب دیگر بلوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: اروپایی ها در سیاست های ضد ایرانی خود تجدیدنظر نکنند، پشیمان می شوند

محسن رضایی: اروپایی ها در سیاست های ضد ایرانی خود تجدیدنظر نکنند، پشیمان می شوند