مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 21:252023-01-20سياسي

ضرورت آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر لزوم ایستادگی در مسیر حق و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار ضرورت دارد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر لزوم ایستادگی در مسیر حق و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار ضرورت دارد.

روح الله سلگی عصر امروز در جلسه با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران در آمل با اشاره به رسالت بزرگی که در این مقطع تاریخ بر دوش ما نهاده شد اشاره کرد و افزود: امانت بزرگی که از عصرعاشورا با شهادت اباعبدالله الحسین (ع) بر دوش ما نهاده شد قرن ها است که دیالکتیک حق و باطل، موتور تاریخ را به حرکت درآورده و انقلاب اسلامی حاصل قرن ها مبارزه و مجاهده صحنه حق و باطل تاریخ است.

وی با اظهار اینکه بار امانت تاریخ با حاکمیت صالحان و مستضعفان به سرمنزل مقصود می رسد، اظهار کرد: تداوم، تحقق و اهتزاز پرچم خط سرخ عاشورا با رضایت خلق خدا و خدای متعال حاصل می شود ما صرفا پاسخگوی انسان های عصر خویش نیستیم بلکه باید پاسخگوی همه گذشته تاریخ باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار

ضرورت آمادگی دفاعی و فرهنگی برای مقابله با توطئه استکبار