مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 21:362023-01-20اجتماعي

ارزیابی 1897 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله خوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان روز جمعه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان غربی که با حضور معاون وزیر کشور در شهرستان خوی برگزار شد، اظهار داشت: 1897واحد خسارت دیده مورد ارزیابی قرارگرفته که از این تعداد 81 واحد بالای 50 درصد خسارت دیده و در ردیف احداثی قرار گرفته اند.

وی تاکیدکرد: تمامی خانوارهای زلزله زده خوی از امشب نباید در سرما بمانند و سرعت خدمات رسانی وامداد رسانی باید با تمام قوا صورت بگیرد.

معتمدیان اضافه کرد: مردم آسیب دیده زلزله خوی نباید هیچ مشکلی در مراحل خدمات رسانی احساس کنند و باید به همه گلایه هایشان پاسخ داده شود.

استاندار آذربایجان غربی با صدور دستور آوار برداری به معاونت عمرانی ادامه داد: پس از انجام مراحل شناسایی و روند خدمات رسانی، آواربرداری را سریعا آغاز و در کنار مردم باشید و سپس مقاوم سازی کلیه واحدهای شهری و روستایی را بر اساس اصول ومقررات مهندسی ادامه دهید.

معتمدیان با اشاره به مقاوم سازی 52 درصدی واحدهای روستایی مناطق زلزله زده شهرستان خوی افزود: 15 هزار واحد روستایی از 27 هزار و 991 واحد روستایی شهرستان خوی تاکنون مقاوم شده است.

وی در خصوص مقاوم سازی واحدهای شهری زیر 25 هزار نفر در این منطقه نیز گفت: تاکنون 47 درصد از 6هزار و 397 واحد شهری نیز مقاوم سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی 1897 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله خوی

ارزیابی 1897 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله خوی