مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 دی 1401 ساعت 22:352023-01-20بين الملل

پاکستان، هرگونه مداخله نظامی در افغانستان را رد کرد


پاکستان هیچ تمایلی به مداخله نظامی در قلمروی افغانستان و یا انجام عملیات فرامرزی علیه عناصر تروریستی ندارد بلکه ما به حاکمان موقت افغانستان برای از بین بردن تروریست ها پیشنهاد کمک می کنیم.

- وزیر امور خارجه پاکستان هرگونه مداخله نظامی در قلمرو افغانستان یا عملیات فرامرزی را رد کرد و گفت: اسلام آباد آماده کمک به حاکمان موقت کابل برای پرداختن به پدیده تروریسم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از رسانه های پاکستانی، بلاول بوتو زرداری طی گفت وگویی با واشنگتن پست در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس از رهبران طالبان در افغانستان خواست تا اقدام موثر در از بین بردن عناصر تروریستی در داخل این کشور انجام دهند.

وی افزود: پاکستان هیچ تمایلی به مداخله نظامی در قلمروی افغانستان و یا انجام عملیات فرامرزی علیه عناصر تروریستی ندارد بلکه ما به حاکمان موقت افغانستان برای از بین بردن تروریست ها پیشنهاد کمک می کنیم.

زرداری هرگونه مذاکره اسلام آباد با گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (تی تی پی) را منتفی دانست و با انتقاد از دولت سابق پاکستان در خصوص مذاکره با تروریست ها و کوتاهی در جلوگیری از نفود این عناصر، افزود: پاکستان با سازمان های تروریستی که به قوانین و قانون اساسی این کشور احترام نمی گذارند گفت وگو نمی کند و هیچ مذاکره با گروه تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکستان، هرگونه مداخله نظامی در افغانستان را رد کرد

پاکستان، هرگونه مداخله نظامی در افغانستان را رد کرد