مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 07:402023-01-21اجتماعي

دانش آموزان کوچه بینش دور هم جمع می شوند


در محفل خاطره گویی «مشق های ناتمام» دانش آموزان کوچه بینش به خاطره گویی خواهند پرداخت.

- ایسنا/زنجان رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: در محفل خاطره گویی مشق های ناتمام دانش آموزان کوچه بینش به خاطره گویی خواهند پرداخت.

امیر نعمتی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری پویش کجایی همکلاسی در زنجان، اظهار کرد: پویش کجایی همکلاسی در راستای برگزاری محفل خاطره گویی مشق های ناتمام برای شناسایی بیشتر دانش آموزان سال 1365 در مدارس کوچه بینش انجام می شود.

وی افزود: افرادی که در سال 1365 در یکی از 4 مدرسه کوچه بینش درحال تحصیل بودند و از واقعه بمباران مدرسه نواب صفوی خاطره ای یا عکسی دارند می توانند به شماره 09331819767 در پیام رسان ایتا پیام دهند.

این مسئول تصریح کرد: صبح روز یکشنبه (2 بهمن ماه) نیز محفل خاطره گویی در مدرسه شهید موحد واقع در کوچه بینش برگزار خواهد شد که یک محفل و فرصت برای دیدار دوباره دانش آموزان سال 1365 و یادآوری خاطرات شان است.

رییس حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: محفل خاطره گویی برای چهارمین دوره است که به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بمباران کوچه بینش انجام می شود.

همچنین در حوزه هنری استان به همین مناسبت تولیداتی چون کتاب، فیلم مستند و نماهنگ با موضوع بمباران کوچه بینش نیز داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان کوچه بینش دور هم جمع می شوند

دانش آموزان کوچه بینش دور هم جمع می شوند