مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-21اقتصادي

تردد روزانه 450 کامیون ترانزیتی از مرز زمینی آستارا


روزانه به طور میانگین 400 تا 450 دستگاه کامیون ترانزیتی و در هر چهار دقیقه یک کامیون پس از تشریفات گمرکی از مرز زمینی آستارا عبور می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل گمرک آستارا گفت: روزانه به طور میانگین 400 تا 450 دستگاه کامیون ترانزیتی و در هر چهار دقیقه یک کامیون پس از تشریفات گمرکی از مرز زمینی آستارا عبور می کنند.

علی حسین ذوالقدری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فعالیت شبانه روزی و 24 ساعته اداره کل گمرک آستارا و افزایش تجارت خارجی در این مرز مهم و فعال کشور، اظهار کرد: گمرک آستارا از گمرکات قدیمی و فعال جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به افزایش صادرات کالاها از کشور به مقصد کشورهای همسایه، این گمرک شمال ایران روزهای پرترددی را سپری می کند.

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل اداره کل گمرک آستارا به صورت 24 ساعته و در شیفت های مختلف فعال بوده و به عنوان مرزبانان اقتصادی در خدمت تجار و بازرگانان و توسعه اقتصادی کشور هستند، افزود: در یک هفته گذشته ورود و خروج کامیون های ترانزیتی خارجی و داخلی در مرز آستارا افزایش داشته است و به طور میانگین 400 تا 450 کامیون در گذرگاه مرزی ورود و خروج داشته اند و هر چهار دقیقه یک کامیون ترانزیتی از مرز زمینی آستارا خارج می شود و در صورت تکمیل شدن زیرساخت های لازم ضمن کاهش ترافیک، گمرک آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 450 کامیون ترانزیتی از مرز زمینی آستارا

تردد روزانه 450 کامیون ترانزیتی از مرز زمینی آستارا