مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-21بين الملل

نیویورک تایمز: اسراییل در آستانه یک نزاع داخلی جدی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بلومبرگ در سرمقاله ای که در روزنامه اسراییل هیوم نیز بازتاب یافت، نوشت وجود وزیران افراطی در دولت نتانیاهو، - همزمان با گسترش تظاهرات مخالفان سیاسی دولت نتانیاهو در اسراییل، رسانه های آمریکایی که عمدتاً حامی حزب دموکرات هستند، در مقالاتی کم سابقه از واشنگتن خواسته اند که در مورد همکاری با دولتی که وزیران آن افراد افراطی راست گرا هستند، محتاط باشد .

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری بلومبرگ در سرمقاله ای که در روزنامه اسراییل هیوم نیز بازتاب یافت، نوشت وجود وزیران افراطی در دولت نتانیاهو، امنیت خود اسراییل را هم به خطر می اندازد.

توماس فریدمن، ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز، از جو بایدن خواست در نیت نتانیاهو و دولت او برای آنچه که اصلاح دستگاه قضایی اسراییل می نامند، دخالت کرده و به دلسوزانه ترین، اما به روشن ترین شکلِ ممکن اعلام کند که چنین تغییراتی منافع و ارزش های آمریکا را نیز زیر پا می گذارد .

بنیامین نتانیاهو چندی پیش به یکی دیگر از انتقاد های مشابه توماس فریدمن و نیویورک تایمز از او و دولتش پاسخی تند داده بود، اما فریدمن در نوشتار تازه خود که در سایت وای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: اسراییل در آستانه یک نزاع داخلی جدی است

نیویورک تایمز: اسراییل در آستانه یک نزاع داخلی جدی است