مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-21اجتماعي

خداآفرین صاحب فرودگاه محلی می شود/ رونق گردشگری با انجام پروازهای تفریحی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: به سبب وجود سد خداآفرین، جنگل های ارسباران و طبیعت بکر منطقه، احداث فرودگاه محلی برای انجام پروازهای تفریحی و آموزشی در خداآفرین و تردد هواپیماهای زیر 10 نفر توجیه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خداآفرین، مجید کیانی صبح امروز در بازدید از محل های پیشنهادی برای احداث فرودگاه محلی خداآفرین، اظهار داشت: در طول سالیان گذشته به محدوده خداآفرین ارس توجه کمتری شده و در راستای راهبرد توسعه متوازن، احداث فرودگاه در خداآفرین را محور توسعه می دانیم.

وی افزود: به سبب وجود سد خداآفرین، جنگل های ارسباران و طبیعت بکر منطقه، احداث فرودگاه محلی برای انجام پروازهای تفریحی و آموزشی در خداآفرین و تردد هواپیماهای زیر 10 نفر توجیه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مطالعات احداث این فرودگاه باید تا پایان سال انجام و محل احداث نهایی شود، تصریح کرد: راهبرد حاکمیت محرومیت زدایی است و بخشی از بودجه محرومیت زدایی قرارگاه خاتم نیز باید صرف خداآفرین شود.

آماده سازی باند فرودگاه محلی و انجام پروازهای تفریحی نقش مهمی در رونق گردشگری و تکمیل سایر زیرساخت ها با ترغیب سرمایه گذاران خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداآفرین صاحب فرودگاه محلی می شود/ رونق گردشگری با انجام پروازهای تفریحی

خداآفرین صاحب فرودگاه محلی می شود/ رونق گردشگری با انجام پروازهای تفریحی