مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-21سياسي

تحریم و تروریستی خواندن سپاه بدلیل خنثی ساختن توطئه های دشمن است


جانشین امور استانها مجمع رهروان کشور گفت: اروپایی ها بخشی از امنیت خودشان را مدیون سپاه هستند و این بازی های سیاسی برای زیاده خواهی در مذاکرات هسته ای صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد پاینده جانشین امور استان های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور صبح امروز درباره اقدام اروپایی ها برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اروپایی ها بخشی از امنیت خودشان را مدیون سپاه هستند و این بازی های سیاسی برای زیاده خواهی در مذاکرات هسته ای صورت گرفته است.

وی با بیان این که روزی که داعش در سوریه و عراق سر برآورده بود و بخشی از خاک اروپا را نیز به عنوان نقشه بلاد خویش تعیین کرده بود و در حال کشت و کشتار برای تحقق مرزهایش بود، این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که با حضوری شجاعانه در میدان، ریشه داعش را خشکاند، افزود: اگر آن مجاهدت ها در کار نبود، اکنون بزرگ ترین بحران اروپا، غلبه بر داعش می بود.

به گفته پاینده، سپاه بخش جدایی ناپذیر از امنیت منطقه و جهان است و به راه انداختن بازی های آلوده سیاسی نظیر تروریستی خواندن نیرویی که تمام تجهیزات و امکانات و ادوات خویش را در سایه 4 دهه تحریم، خودش تأمین می کند، عملا کمک به ناامنی و چراغ سبز نشان دادن به تروریست ها است و الا این موضوع با هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم و تروریستی خواندن سپاه بدلیل خنثی ساختن توطئه های دشمن است

تحریم و تروریستی خواندن سپاه بدلیل خنثی ساختن توطئه های دشمن است