مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-21اقتصادي

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی در چرخش اقتصاد کشور دارد


وزیر امور اقتصاد و دارایی در بازدید از پالایشگاه نهم پارس جنوبی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با استفاده از توانمندی ها و فناوری های روز، نقش بسیار اساسی و کلیدی در چرخ اقتصاد کشور دارد.

- سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه ی بازدید از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فاز 12) با اشاره به اینکه، استمرار تولید در منطقه پارس جنوبی از جلوه های کارجهادی است عنوان داشت: اقدامات شایسته و بسیار بزرگ کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی ( تولید مستمر و پایدار گاز) در روزهای سرد سال آرامش و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است.

خاندوزی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف بزرگ و متعالی باید با برنامه ریزی منظم و اساسی گام برداریم تصریح کرد: با استفاده از توان داخل و ایجاد فضای هم دلی و کار گروهی می توانیم برنامه ها و اهداف دولت خدمتگزار و وزارت نفت را محقق نموده و همواره خدمت رسانی به مردم کشور را سرلوحه ی کارهایمان قرار بدهیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: مجموعه گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 75 درصد گاز کشور به بزرگترین تامین کننده گاز کشور تبدیل شده و در حال حاضر با فراورش 845 میلیون مترمکعب مصرف گاز روزانه در تمامی پالایشگاه های کشور، بیش از 630 میلیون مترمکعب مصرف خانگی، تجاری، صنایع کوچک و غیرعمده است و لازم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی در چرخش اقتصاد کشور دارد

مجتمع گاز پارس جنوبی نقش کلیدی در چرخش اقتصاد کشور دارد