مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:062023-01-21سياسي

درخشش خبرنگاران فارس در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان امروز با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید که در بین برگزیدگان خانم ها نسرین صفر بیرانوند با کسب مقام نخست بخش مصاحبه و پریسا قربانی نژاد با کسب مقام سوم بخش گزارش از خبرگزاری فارس حائز رتبه شدند.

در همین راستا رضا مریدی اصل صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان امروز با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال همچون  دوره های گذشته در هر قالب سه نفر حائز رتبه شدند.

مسوول بسیج رسانه لرستان با بیان اینکه در قالب اینفوگرافی مقامی شایسته تقدیر نبود، افزود: در قالب عکس عزیز بابا نژاد از خبرگزاری تسنیم، سجاد درویشی از خبرگزاری مهر و فریبا طرهانی از خبرگزاری تسنیم به ترتیب مقام های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.

مریدی اصل بیان داشت: در قالب مصاحبه نسرین صفربیرانوند از خبرگزاری فارس، آزیتا یوسفیان از خبرگزاری ایسنا و الهام بابایی چگنی از خبرگزاری ایرنا، حائز مقام های اول تا سوم شدند، ضمن اینکه امیرمحمود داوودی نژاد از پایگاه خبری صدای منتقد و نرگس سپهوند از پایگاه خبری سنگ نوشته در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگاران فارس در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان

درخشش خبرنگاران فارس در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر لرستان