مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-21اجتماعي

جولان سرما در کردستان


رییس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: کاهش دمای هوا، برودت، سرما و شرایط یخبندان شدید در استان تا روز دوشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

- نشمیل احمدیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به کاهش شدید دما در استان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: برودت هوا، سرما و یخبندان شدید در استان تا روز دوشنبه هفته جاری در کردستان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه فعلا هیچ گونه فعالیت سامانه بارشی برای استان مشاهده نمی شود، افزود: مه گرفتگی و کاهش دید شدید در ساعات اولیه صبح و آخر شب در جاده ها و ارتفاعات پیش بینی می شود لذا رانندگانی که قصد تردد در جاده ها را دارند تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان عنوان کرد: در شبانه روز گذشته گرم ترین نقطه استان نیز مربوط به سروآباد و سلین با دمای 9 درجه سانتیگراد بوده است.

وی در شبانه روز گذشته بابارشانی بیجار با دمای منفی 25 درجه دومین ایستگاه سرد کشور و ایستگاه های دهگلان و قاملو و سراب شهرک هر سه با دمای منفی 24 درجه پنجمین و ششمین نقاط سرد کشور گزارش شدند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: دمای شهر سنندج نیز در شبانه روز گذشته بین منفی 2 و منفی 9 درجه سانتیگراد در نوسان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان سرما در کردستان

جولان سرما در کردستان