مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-21اقتصادي

دادستان: دسترسی شهروندان ساوجی به نان تسهیل شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: با افزایش سهمیه آرد و تشدید نظارت ها بر واحدهای نانوایی و برخورد قاطع با تخلفات صورت گرفته، دسترسی مردم این شهرستان به نان تسهیل شد.

- محمودرضا سازنده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساوه به دلیل مزیت صنعتی و کشاورزی به یک شهرستان مهاجرپذیر تبدیل شده و حجم قابل توجهی از اتباع بیگانه را نیز در دل خود جای داده است، نوسانات جمعیتی، تقاضای مردم را برای تامین نان مورد نیاز افزایش داده بود.

وی با اشاره به جلساتی که در این شهرستان با همکاری فرماندار ساوه به منظور حل مشکل تامین نان تشکیل و دستوراتی که به منظور تسهیل امور شهروندان برای دسترسی به نان صادر شد، اظهار کرد: در همین رابطه مکاتبه ای با رییس کل دادگستری استان مرکزی به منظور افزایش سهمیه آرد شهرستان ساوه صورت گرفت و با پیگیری های صورت گرفته سهمیه آرد شهرستان به تناسب جمعیت افزایش پیدا کرد و مشکل کمبود آرد برطرف شد.

دادستان ساوه همچنین با اشاره به صف های طولانی که در هفته های گذشته مقابل نانوایی های این شهرستان تشکیل می شد، افزود: علاوه بر کمبود آرد برخی تخلفات از سوی متصدیان نانوایی ها گزارش شده بود که با صدور دستورات لازم مبنی بر نظارت بیشتر، تخلفات صورت گرفته کاهش یافت و عملا دسترسی به نان در ساوه تسهیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: دسترسی شهروندان ساوجی به نان تسهیل شد

دادستان: دسترسی شهروندان ساوجی به نان تسهیل شد