مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:452023-01-21دانش

شفیعی: 300 دستگاه موتور برقی تا پایان سال وارد ناوگان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی شفیعی در مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود موتور های برقی در تهران گفت: - رییس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: امروز 90 دستگاه موتور برقی و تا پایان سال 300 دستگاه و تا اوایل سال آینده 100 دستگاه وارد ناوگان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی شفیعی در مراسم رونمایی از بسته حمل و نقل پاک در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود موتور های برقی در تهران گفت: امروز اولین بخش از موتور های برقی با همکاری شرکت پست رونمایی می شود و در فاز اول قرار شده است 500 دستگاه موتور وارد ناوگان موتوری پست شود.

وی افزود: امروز 90 دستگاه موتور برقی و تا پایان سال 300 دستگاه و تا اوایل سال آینده 100 دستگاه وارد ناوگان می شود.

رییس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه این ظرفیت وجود دارد که تا 750 دستگاه موتور برقی به پست بدهیم، ادامه داد: به ازای هر موتور برقی 50 میلیون تومان وام کم بهره از سمت سازمان حمل و نقل پرداخت می شود و 50 درصد بازپرداخت در صورت کارکرد پست از سوی شهرداری تامین می شود.

شفیعی بیان کرد: این اولین بار است که این موتور ها با باتری سوآپ حرکت می کنند و بر همین اساس نیاز نیست هربار موتور ها شارژ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفیعی: 300 دستگاه موتور برقی تا پایان سال وارد ناوگان می شود

شفیعی: 300 دستگاه موتور برقی تا پایان سال وارد ناوگان می شود