مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-21فرهنگي

نایسر صاحب سینما شد/ افزایش سالن های سینمایی کردستان به 16 سالن


رییس حوزه هنری استان کردستان، گفت: با پایان یافتن عملیات ساخت دو سالن سینمایی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج تعداد سالن های سینمایی در کردستان به 16 سالن رسید.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان، گفت: با پایان یافتن عملیات ساخت دو سالن سینمایی در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج تعداد سالن های سینمایی در کردستان به 16 سالن رسید.

امین مرادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای برنامه های محوری حوزه هنری در خصوص توجه به مناطق کم برخوردار و با همکاری مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، معاونت مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان و مساعدت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عملیات ساخت دو سالن سینمایی مجهز به امکانات روز در نایسر به مرحله بهره برداری رسید.

وی افزود: در این پروژه که از ابتدای سالجاری عملیات اجرایی آن اغاز شد دو سالن سینمایی با تجهیزات و امکانات روز سینمایی از جمله سیستم صوت و تصویر حرفه ای و پرجکش لیزری در سرای محله نایسر در مدت زمان کمتر از یکسال تکمیل و آماده بهره برداری است.

رییس حوزه هنری استان کردستان در خصوص زمان آغاز فعالیت این دو سالن گفت: با هماهنگی به عمل آمده در ایام مبارک دهه فجر با حضور مسئولین استانی و کشوری پخش فیلم در این دوسالن آغاز خواهد شد و همشهریان عزیز در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر صاحب سینما شد/ افزایش سالن های سینمایی کردستان به 16 سالن

نایسر صاحب سینما شد/ افزایش سالن های سینمایی کردستان به 16 سالن