مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-21اقتصادي

گهرزمین، متولی اکتشاف پهنه معدنی جبالبارز/ برق مهم ترین مشکل صنایع جنوب کرمان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: در 70 درصد منطقه جنوب به علت انجام نشدن فعالیت اکتشافی در قالب 14 پهنه، پهنه بندی و برای 10 پهنه پروانه اکتشاف صادر شده و پهنه جبالبارز جیرفت که یکی از مهمترین ذخایر معدنی است، - ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: در 70 درصد منطقه جنوب به علت انجام نشدن فعالیت اکتشافی در قالب 14 پهنه، پهنه بندی و برای 10 پهنه پروانه اکتشاف صادر شده و پهنه جبالبارز جیرفت که یکی از مهمترین ذخایر معدنی است، در اختیار شرکت گهر زمین قرار گرفته که این پهنه تا انتهای سال آینده اکتشاف می شود.

مسلم مروجی صبح امروز اول بهمن ماه در هشتاد و یکمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با محوریت بررسی مسائل توسعه معادن جنوب استان کرمان اظهار کرد: کشاورزی و معدن پتانسیل های توسعه ای جنوب استان کرمان هستند.

او با اشاره به تولید سالانه حدود 4.

5 میلیون تن محصولات کشاورزی در جنوب استان کرمان اظهار کرد: تقریبا 45 درصد مجوزهای صنعتی در حوزه فراوری محصولات کشاورزی است به طوریکه بیش از 30 درصد این مجوزها در بخش فرآوی و 15 درصد آنها در حوزه خدمات بخش کشاورزی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان، تامین زیرساخت ها، همکاری مسئولان و قوانین را از الزامات توسعه معادن در جنوب دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گهرزمین، متولی اکتشاف پهنه معدنی جبالبارز/ برق مهم ترین مشکل صنایع جنوب کرمان

گهرزمین، متولی اکتشاف پهنه معدنی جبالبارز/ برق مهم ترین مشکل صنایع جنوب کرمان