مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-21سياسي

باید با تمام توان و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب بایستیم


باید با تمام توان و اتحاد و انسجام در مقابل فرهنگ منحط غربی و فرهنگ رسانه ای او که مکتب و نظام اسلامی و آرمان ما را مورد آماج قرارداده است، - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: باید با تمام توان و اتحاد و انسجام در مقابل فرهنگ منحط غربی و فرهنگ رسانه ای او که مکتب و نظام اسلامی و آرمان ما را مورد آماج قرارداده است، بایستیم.

علیرضا قاسمی فرزاد شنبه یکم بهمن ماه در همایش بزرگداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان همدان که هم اکنون در حال برگزاری است، با بیان اینکه آیت الله مصباح مردی از سلاله اولیاء و فرزند و شاگرد راستین امام(ره) بود و تلاش کرد با افکار و عقاید اسلامی را در جامعه نشر دهد، تصریح کرد: شیوه مبارزه او به قدری با دقت و ظرافت بود که شاید کسی متوجه این حرکت نشد اما در مسیر مبارزه اقدامات خوبی انجام داد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: علامه مصباح یزدی لیباریسم، اُمانیسم و سکولاریسم را از نمادهای اصلی فرهنگ منحط غربی می دانست و وجه همت و مبارزه خود را در این زمینه قرار داد البته در مقابل به تکنولوژی و مباحث روز هم اعتقاد راسخی داشت.

وی با تأکید بر اینکه وی در راه تعالی و گسترش فرهنگ اسلامی نقش داشت، ادامه داد: وی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) را در سال 74 پایه گذاری کرد و بسیاری از افکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تمام توان و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب بایستیم

باید با تمام توان و اتحاد در مقابل فرهنگ منحط غرب بایستیم