مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-21سياسي

دفاع عملی آیت الله مصباح از دین و انقلاب کم نظی بود


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به برجستگی های علمی آیت الله مصباح گفت: ایشان در صحنه سیاسی نیز مبارزات عملی کم نظیری از دین و انقلاب داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: ما علمای بزرگی در کشور داریم که از لحاظ اخلاقی و علمی ستودنی هستند که آیت الله مصباح جزو این بزرگان است.

وی تواضع آیت الله مصباح را مثال زدنی دانست و با بیان اینکه گاهی تواضع محصول هجرت است و خروج بیت نفس افزود: کسی که از خانه تاریک نفس خارج شد خروج بیت نفس دارد و تواضع آیت الله مصباح نیز به واسطه خودسازی بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایشان ثابت کردند تواضع محاسبه گرانه نیست و نشان دادند کارشان برای خداست افزود: مقام علمی و اخلاقی آیت الله مصباح بسیار برجسته بود و یکی از برجستگی های علمی ایشان نیز تصورات دقیق ایشان بود.

وی عنوان کرد: ایشان در عرصه های سیاسی موضع گیری می کردند و نسبت به صحبت های انحرافی در میدان علمی نیز مبارزاتی انجام می دادند.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز روز برگزاری اختتامیه جشنواره ابوذر است و ابوذر کسی بود که فریادگر حقیقت بود  و محصولی تولید می کرد که برای خدا باشد و دنبال منافع شخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع عملی آیت الله مصباح از دین و انقلاب کم نظی بود

دفاع عملی آیت الله مصباح از دین و انقلاب کم نظی بود