مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-21اقتصادي

شوک اجلاس داووس؛بازارِ داغ روسپی ها یا تجمع سرمایه داران اروپایی؟


در حالی یکی از محورهای مهم اجلاس پنج روزه امسال داووس، «نابرابری جنسیتی» بود که خبر حضور بیش از یکصد روسپی و کارگر جنسی در اجلاس، رسانه ها و مردم جهان را شوکه کرد.

- در حالی یکی از محورهای مهم اجلاس پنج روزه امسال داووس، نابرابری جنسیتی بود که خبر حضور بیش از یکصد روسپی و کارگر جنسی در اجلاس، رسانه ها و مردم جهان را شوکه کرد.

: اجلاس داووس که از روز دوشنبه 26 دی ماه با حضور بیش از 2700 نماینده از 130 کشور جهان از جمله 50 رییس کشور و دولت آغاز به کار کرده بود، جمعه 30 دی ماه پایان یافت.

در اجلاس امسال از جمله موضوعات بسیار مهم مطروحه و مورد بحث عبارت بودند از جنگ اوکراین، نرخ تورم جهانی، بحران انرژی و غذا، تغییرات اقلیمی و نابرابری جنسیتی.

همان طور که بیان شد، با وجود اینکه یکی از مسائل مطرح شده در جریان اجلاس مزبور، نابرابری جنسیتی بود اما خبرهای انتشاریافته از بازار داغ روسپی گری و مصاحبه هایی که با این افراد شد، شوک عمیقی به جوامع وارد و پرسش هایی زیادی در این زمینه در اذهان عمومی ایجاد کرد.

رسانه ها از کدام دریچه به اجلاس نظر افکندند؟ به رغم بحران های فراگیر همچون بحران اوکراین و متعاقب آن بحران انرژی و غذا که بر جهان سایه افکنده است، رسانه ها توجهی ویژه به کارگران جنسی داشتند و تلاش کردند با روسپی ها و نیز مدیران شرکت هایی که خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک اجلاس داووس؛بازارِ داغ روسپی ها یا تجمع سرمایه داران اروپایی؟

شوک اجلاس داووس؛بازارِ داغ روسپی ها یا تجمع سرمایه داران اروپایی؟