مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21سياسي

حمایت از نویسندگان سمنانی تقویت می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: حمایت از نویسندگان استان و توجه به بالندگی ادبیات پایداری به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه تجلیل از بانوان کتابدار شهرستان دامغان ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، از حضور همه کتابداران شهرستان، بانوان فعال فرهنگی و خانواده های معظم شهدا خصوصاً مادر شهید سعید علیزاده در مراسم قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه، زنان قهرمانی حاضر هستند که عمر خود را به پای ایثارگران و جانبازان گذاشته اند و افتخار مادر و همسر شهید بودن را با خود به همراه دارند.

طاهریان با تأکید بر اینکه یکی از راه های زنده نگه داشتن یاد شهدا نوشتن کتاب هایی در وصف این عزیزان است، افزود: امروز یکی از مسؤولیت های مهم همه ما که باید خود را ملزم به انجام آن بدانیم، شناساندن هنرمندانه شهدا به نسل جوان و روایتگری آگاهانه از دوران پرافتخار دفاع مقدس است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان تصریح کرد: حمایت از نویسندگان استان و توجه به بالندگی ادبیات پایداری نقش بسزایی در معرفی صحیح شهدای والامقام ایران اسلامی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نویسندگان سمنانی تقویت می شود

حمایت از نویسندگان سمنانی تقویت می شود