مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21حوادث

9 کوهنورد در ارتفاعات شهربابک نجات یافتند


معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 12 ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان 9 کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار خبر داد.

- محمدامیرخانی امروز اول بهمن ماه با اشاره به مفقودی و گیر افتادن 9 نفر از کوهنوردان در ارتفاعات کوه مدوار در شهربابک اظهار کرد: در تماس تلفنی حادثه دیدگان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر در ساعت 21 شب گذشته 30 دی ماه بلافاصله دو تیم امدادونجات از شهربابک به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات جستجو ونجات در روستاها و مناطق کوهستانی مدوار افزود: تیم های امدادونجات کوهستان انار و کرمان نیز در ادامه این عملیات حضور یافتند.

معاون هلال احمر استان کرمان بیان کرد: کوهنوردان به دلیل سرمای شدید و تاریکی هوا در محلی از کوه پناه آورده بودند که پس از تلاش و جستحوی مداوم و شبانه روزی نیروهای هلال احمر در ساعت 7 صبح امروز، حادثه دیدگان در ارتفاعات کوه را پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از کوهنوردان دچار سرمازدگی و افت فشارخون شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی تیم های امدادونجات هلال احمر کوهنوردان در ساعت 9 صبح به دامنه کوه انتقال داده و حال عمومی همه آن ها خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 کوهنورد در ارتفاعات شهربابک نجات یافتند

9 کوهنورد در ارتفاعات شهربابک نجات یافتند