مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-21سياسي

وجود100 هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور


مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب به 100 هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم گفت: ما در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه هایی چون تربیت معنوی خانواده، - تربیت شهروندی خانواده، تربیت جنسی خانواده و جهادگران تبیین یعنی دشمن شناسی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهلا باقری در نشست وزیر آموزش و پرورش با وزرای آموزش، خانواده و جوانان جمهوری نیکاراگوئه که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه ظرفیتی داریم که می توانیم خانواده ها را در خدمت تربیت قرار دهیم گفت: قریب به 100 هزار انجمن اولیاء و مربیان داریم و معتقدیم خانواده طبیعی ترین واحد پیوند فرد به جامعه است.

وی افزود: خداوند رابطه مبتنی بر مهر و کشش مبتنی بر عشق را در این واحد قرار داده و باید از این ظرفیت طبیعی استفاده کنیم.

باقری با بیان اینکه پیشنهاد مشخص ما این است که محور مقاومت را بر پایه ظرفیت های خانواده محور تقویت کنیم گفت: پیشنهاد ما مقوله مقاومت خانواده محور است و به دنبال تبیین و پررنگ کردن نقش خانواده در مقاومت بیشتر اعضاء در مقابل استکبار هستیم و مایلیم با همدیگر در این زمینه همکاری داشته باشیم.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اضافه کرد: ما در صدد تربیت جهادگرانی در حوزه هایی چون تربیت معنوی خانواده، تربیت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود100 هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور

وجود100 هزار انجمن اولیاء و مربیان در کشور