مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-21اقتصادي

سرشماری 1405 توسط خود مردم انجام می شود/ اجرای آزمایشی طرح در هرسین


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از اجرای آزمایشی سرشماری ثبتی مبنا در شهر هرسین خبر داد و افزود: اجرای این طرح مقدمه ای برای برگزاری سرشماری سال 1405 بصورت ثبتی مبنا است.

- "سرشماری" 1405 توسط خود مردم انجام می شود/ اجرای آزمایشی طرح در "هرسین" ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از اجرای آزمایشی سرشماری "ثبتی مبنا" در شهر هرسین خبر داد و افزود: اجرای این طرح مقدمه ای برای برگزاری سرشماری سال 1405 بصورت "ثبتی مبنا" است.

حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای هر 10 سال یکبار سرشماری در کشور توسط مرکز آمار ایران گفت: بر اساس قانون، جمعیت کشور باید هر 10 سال یکبار سرشماری شود و بر این اساس سال 1405 باید سرشماری در کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به تفاوت برگزاری سرشماری سال 1405 گفت: قرار بر این است که این سرشماری بصورت الکترونیکی و ثبتی مبنا باشد، به نحوی که افراد خودشان اطلاعات را وارد سامانه کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: هدف از سرشماری این است که در کنار اطلاع از جمعیت کشور، به این نتیجه برسیم که چه تعداد در هر استان یا شهر و یا یک روستا زندگی می کنند، به عبارتی هدف اصلی از سرشماری این است که جمعیت را در محدوده های جغرافیایی مختلف در کشور بسنجیم، وگرنه آمار جمعیت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری 1405 توسط خود مردم انجام می شود/ اجرای آزمایشی طرح در هرسین

سرشماری 1405 توسط خود مردم انجام می شود/ اجرای آزمایشی طرح در هرسین