مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-21اقتصادي

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست


عدم ثبات قیمت در بازار میوه شهرکرد معضل چندین ساله ای است که علت های مشخصی دارد، مسئولان به وجود این مشکل اذعان دارند و ایجاد میادین دائمی میوه و تره بار را یکی از راه حل های آن می دانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عدم ثبات قیمت در بازار میوه شهرکرد معضل چندین ساله این شهر است که یکی از دلایل اصلی آن خرید میوه از استان اصفهان و تعیین نرخ بر اساس قیمت میوه در آن استان است.

گفته می شود عدم وجود میدان های میوه و تره بار دائمی نیز علت دیگر این بی ثباتی است، به نظر می رسد ایجاد بازارچه های سیار موقت و سپس تبدیل آن ها به میدان میوه دائمی یکی از راه حل های مفید برای رفع مشکل باشد.

حسین برزگر در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد سازمان ساماندهی مشاغل شهری 17 غرفه جدید را به مناسبت دهه فجر افتتاح کند تا غرفه های میوه و تره بار بیشتر و فضا رقابتی شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در مسیر فرودگاه شهرکرد مکانی به کارگروه زیربنایی استان به عنوان میدان روز بخش خصوصی پیشنهاد شده که دیگر زیر نظر شهرداری نخواهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری های شهرهای بزرگ میادین روز دارند که این امر به استان ما نیز تکلیف شد و در آخرین جلسه کارگروه استان مصوب شد شهرداری مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست

گرانی میوه در شهرکرد و چالش مسئولان برای باز کردن گره ای که کور نیست