مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-21سياسي

حساسیت علامه مصباح برای کادرسازی در انقلاب


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به حساسیت علامه مصباح یزدی در کادرسازی برای انقلاب گفت: تقویت ولایت و حکم ایشان جزو ارکان تصمیم گیری این عالم برجسته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محسن منصوری پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله مصباح و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر اظهار کرد: آیت الله مصباح یزدی اندیشمند بزرگی بودند که ما امروز از نعمت ایشان محروم شدیم اما به عنایات و کرامات ایشان دلخوشیم.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح را به زمان شناسی و اولویت شناسی می شناسیم، کسی که در عصر خود به بهترین شکل موضوعات را اولویت شناسی کرده و به آن می پرداخت گفت: شاید اولویت دارترین نیاز کشور کادرسازی است که آیت الله مصباح به این موضوع پرداختند و با شکل گیری ساختارهایی مثل موسسه امام(ره) و طرح ولایت کادرسازی توسط ایشان انجام گرفت که اگر این اتفاق نمی افتد کشور با چالش هایی مواجه می شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید به اینکه میدان داری مورد توجه آیت الله مصباح بود که گاهی حضور در میدان هزینه دارد و هر کسی به آن ورود نمی کند گفت: در جریان اصلاحات از سوی جریان های داخلی و خارجی آماج حملات به سمت آیت الله مصباح بود اما ایشان هرآنچه هجمه بیشتر می شد بهتر عمل می کردند و از آبروی خود گذاشتند که نتیجه را دیدیم بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت علامه مصباح برای کادرسازی در انقلاب

حساسیت علامه مصباح برای کادرسازی در انقلاب