مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-21اجتماعي

پیگیری توسعه حمل و نقل پاک در پایتخت از دولت توسط مدیریت شهری


مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با پیگیری مدیریت شهری برای نخستین بار موتورسیکلت های برقی با باطری سوآپ توسط تولید کننده داخلی وارد ناوگان شده است.

- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با پیگیری مدیریت شهری برای نخستین بار موتورسیکلت های برقی با باطری سوآپ توسط تولید کننده داخلی وارد ناوگان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شفیعی امروز در آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک شهرداری تهران با بیان اینکه امروز همزمان با بیست و یکمین شنبه امید و افتخار شاهد ورود موتورسیکلت های برقی، اسکوتر اشتراکی برقی، رونمایی از اتوبوس های برقی و همچنین راه اندازی مرکز معاینه فنی آزادی در پایتخت هستیم، گفت: بر اساس قانون رفع موانع تولید دولت موظف است که به ازای صرفه جویی در مصرف سوخت در راستای توسعه حمل و نقل پاک کمک کند و خوشبختانه طی سال گذشته و امسال کمک هایی در این حوزه انجام شده که ناشی از پیگیری های شهردار در هیات دولت و معاونت حمل و نقل از شورای اقتصاد بود.

وی با بیان اینکه ما باید به سمت مدهای جدید حمل و نقل همچون اتوبوس و موتورسیکلت برقی برویم و این مهم بطور جد در دستور کار شهرداری است، اظهار کرد: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که موتورسیکلت های برقی با توان سرمایه گذاران توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری توسعه حمل و نقل پاک در پایتخت از دولت توسط مدیریت شهری

پیگیری توسعه حمل و نقل پاک در پایتخت از دولت توسط مدیریت شهری