مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-21اقتصادي

رشد 122 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد


مدیرکل فرودگاه های عمومی خراسان رضوی گفت: پروازهای خارجی فرودگاه مشهد از ابتدای امسال تا کنون حدود 122 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود امانی اظهار کرد: پروازهای خارجی فرودگاه مشهد از ابتدای امسال تا کنون حدود 122 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه های عمومی خراسان رضوی افزود: تعداد پروازهای ورودی و خروجی خارجی در فرودگاه مشهد از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه هفت هزار و 818 پرواز بود که این تعداد در مدت مشابه پارسال سه هزار و 523 پرواز بود.

اضافه کرد: یک میلیون و 74 هزار و 239 مسافر در این مدت توسط پروازهای خارجی جا به جا شدند که این رقم نیز در مدت مشابه پارسال 410 هزار و 152 مسافر بود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: استانبول، بغداد، بیروت، دبی، دوحه، دوشنبه، شارجه، قندهار، کابل، کویت، لاهور، مزارشریف، مسقط و نجف مسیرهای پروازهای خارجی از این فرودگاه هستند که در این میان نجف بیشترین فراوانی پروازها را به خود اختصاص داده است.

امانی افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه،467 هزار و 6 مسافر داخلی با سه هزار و 440 پرواز در این فرودگاه جا به جا شدند که تعداد مسافران نسبت به مدت مشابه 44 درصد رشد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 122 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد

رشد 122 درصدی پروازهای خارجی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد