مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:252023-01-21سياسي

حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر


در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیرکل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش صبح امروز شنبه 1 بهمن ماه با لباس پاسداری در محل کار خود ظاهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیرکل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش صبح امروز شنبه 1 بهمن ماه با لباس پاسداری در محل کار خود ظاهر شدند.

  مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اقدام نسنجیده و نابخردانه پارلمان اروپا گفت : بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه ای و فرامنطقه ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

رضا عزتی افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنان در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

  وی اقدام پارلمان اروپا را کینه توزانه و بزدلانه دانست و تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر

حمایت فرهنگیان لرستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+ تصاویر