مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-21دانش

تزریق بودجه خرید تجهیزات به دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در مراسم تودیع و معارف سرپرست انشگاه الزهرا (س) گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه ای دانایی است، - خبر داد و گفت: ما باید دانشگاه پیشرو باشیم و نه پیرو، چون در این دانشگاه ها نوآفرینی، نوپذیری و نوآوری حرف اول را می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در مراسم تودیع و معارف سرپرست انشگاه الزهرا (س) گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه ای دانایی است، چون دانایی موجب رشد فضیلت ها می شود و دانشگاه نیز بهترین مکان برای رشد فضیلت هاست.

وی افزود: سرپرست سابق دانشگاه الزهرا س طی این مدت در کمال صداقت و با خلوص و به طور شبانه روزی فعالیت کرد و نیمسال سخت اخیر را با موفقیت پشت سر گذاشت.

زلفی گل بیان کرد: به دلیل تعطیلی دانشگاه ها در سه سال اخیر رشد بودجه ها نازل بوده و در آن هزینه خوابگاه و تغذیه تخصیص نمی یافت.

با این اوصاف وقتی که تصمیم گرفتیم دانشگاه ها را حضوری کنیم با کمبود ها و مشکلاتی مواجه شدیم و خانم حق بین در چنین شرایطی مسئولیت دانشگاه الزهرا را بر عهده داشت.

وی افزود: با توجه به مشکلات و کمبود ها از سرپرست جدید دانشگاه الزهرا تشکر می کنم که این مسئولیت را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بودجه خرید تجهیزات به دانشگاه ها

تزریق بودجه خرید تجهیزات به دانشگاه ها