مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:462023-01-21اقتصادي

کمبود تخم مرغ در یک کشور ثروتمند و هجوم برای خرید مرغ !


کمبود تخم مرغ، نیوزیلندی ها را مجبور کرده که به خرید مرغ هجوم ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از سی ان ان قیمت تخم مرغ در سراسر جهان طی سال گذشته افزایش یافت زیرا آنفولانزای مرغی گله های مرغ را از بین برد و پیامدهای جنگ روسیه با اوکراین قیمت انرژی و خوراک دام را افزایش داد.

در ایالات متحده، قیمت تخم مرغ از افزایش سایر اقلام مواد غذایی بسیار فراتر رفته است و در 12 ماه منتهی به دسامبر در مقایسه با سال قبل، نزدیک به 60 درصد افزایش یافته است.

در ژاپن، قیمت عمده فروشی به رکورد بالایی رسیده است.

در نیوزیلند که نسبت به بسیاری از کشورها به ازای هر نفر تخم مرغ بیشتری مصرف می کند، با تغییر قوانین کشاورزی این فشار تشدید شده است.

و افزایش هزینه ها باعث ایجاد جنون شده است و مردم به دنبال مرغ آنلاین هستند تا بتوانند منابع اصلی انبارداری خود را تامین کنند.

روز سه شنبه، سخنگوی سایت حراج محلی محبوب Trade Me به سی ان ان گفت که جست وجوها برای جوجه ها و تجهیزات مربوط به نگهداری از آن ها تا کنون در این ماه 190 درصد نسبت به مدت مشابه یک ماه قبل افزایش یافته است.

میلی سیلوستر، سخنگوی این شرکت گفت: از آغاز ژانویه، ما شاهد بیش از 65000 جستجو برای جوجه ها و سایر اقلام مرتبط با مرغ، مانند فیدر، قفسه و غذا بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخم مرغ در یک کشور ثروتمند و هجوم برای خرید مرغ !

کمبود تخم مرغ در یک کشور ثروتمند و هجوم برای خرید مرغ !