مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-21اقتصادي

تولید مستمر و پایدار گاز در پارس جنوبی محقق شده است


با تلاش کارکنان قطب تولید انرژی کشور، تولید مستمر و پایدار گاز در پارس جنوبی محقق شده که زمینه ساز آرامش در روزهای سرد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید احسان خاندوزی صبح شنبه در حاشیه بازدید از فاز 12 پارس جنوبی اظهار داشت: در راستای توسعه تولید در منطقه پارس جنوبی تلاش های گسترده ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای سرد سال گاز کشور ازا ین منطقه تامین می شود خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف بزرگ و متعالی باید با برنامه ریزی منظم و اساسی گام برداریم وزیر امور اقتصاد و دارایی با تقدیر از کار جهادی در منطقه پارس جنوبی اضافه کرد: در راستای تولید مستمر و پایدار گاز در روزهای سرد سال شاهد اقدامات شایسته و بسیار بزرگ کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم که آرامش و آسایش را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان آورده است.

خاندوزی تصریح کرد: با استفاده از توان داخل و ایجاد فضای هم دلی و کار گروهی می توانیم برنامه ها و اهداف دولت خدمتگزار و وزارت نفت را محقق کرده و همواره خدمت رسانی به مردم کشور را سرلوحه کارهایمان قرار بدهیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی اضافه کرد: مجموعه گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 75 درصد گاز کشور به بزرگترین تامین کننده گاز کشور تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستمر و پایدار گاز در پارس جنوبی محقق شده است

تولید مستمر و پایدار گاز در پارس جنوبی محقق شده است