مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-21دانش

دغدغه داریم که از شاغل شدن دانشجویان مان مطمئن شویم


مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم یکی از مراکزی است که با پوشش رشته های مختلف کاربردی، در خدمت دانشجویان قرار گرفته تا مهارت های عملی آن ها را تقویت و برای فعالیت در بازار کار و درآمد زایی آماده شوند.

- دانشگاه جامع علمی کاربردی، وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در سال 1373 تاسیس شد.

این دانشگاه بر خلاف سایر دانشگاه ها علاوه بر آموزش تئوری دروس، به آموزش عملی نیز می پردازد تا دانشجویان بتوانند بعد از گذراندن تمامی واحدهای درسی، مهارت های خود را در حوزه صنعت و بازار کار به کار بگیرند.

این دانشگاه رشته های متنوعی متناسب با گروه های آموزشی در شهرها و استان های مختلف ارائه می دهد، به همین دلیل این ویژگی سبب می شود تا داوطلبان دغدغه مسافت را نداشته باشند و نزدیکترین کد رشته محل خود را انتخاب نمایند.

همچنین، با توجه به هزینه تحصیل و شهریه پایین، این دانشگاه گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی می باشد.

علاوه بر آن مراکزی تحت نظر جهادهای دانشگاهی نیز در خدمت آموزش و تقویت مهارت های عملی و تبدیل علم تئوری آن ها به حیطه عملی فعالیت می کنند.

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم نیز یکی از مراکزی است که با پوشش رشته های مختلف کاربردی، در خدمت دانشجویان قرار گرفته تا مهارت های عملی آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه داریم که از شاغل شدن دانشجویان مان مطمئن شویم

دغدغه داریم که از شاغل شدن دانشجویان مان مطمئن شویم