مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 12:552023-01-21دانش

بودجه تجهیزات به زودی به دانشگاه ها تخصیص می یابد


خوشبختانه در حوزه بودجه اتفاقات خوبی افتاده و در حال رخ دادن است و سعی می کنیم بودجه تجهیزات به زودی به دانشگاه ها تزریق شود تا حداقل های لازم را برای کارهای علمی اساتید و دانشجویان مهیا کنیم.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز در آیین تکریم فریده حق بین سرپرست سابق دانشگاه الزهرا و معارفه زهرا ناظم بکایی سرپرست جدید دانشگاه الزهرا ضمن تشکر از اقدامات سرپرست سابق دانشگاه الزهرا گفت: دکتر حق بین در کمال صداقت فعالیت می کرد و به طور شبانه روزی این دانشگاه را مدیریت کرد بالاخص در چند ماه گذشته و خوشبختانه با مدیریت هماهنگ هیئت رییسه دانشگاه، کارکنان و اساتید این دوره سخت را پشت سر گذاشتند.

وزیر علوم افزود: وقتی دانشگاه ها تعطیل بود لایحه بودجه سالانه که به مجلس می رفت، به دلیل تعطیلی دانشگاه ها، بودجه غذا، ایاب و ذهاب و خوابگاه ها وجود نداشت یا به حداقل رسیده بود و عملاً با یک درصد بسیار نازل رشد داشتیم.

زلفی گل ادامه داد: وقتی تصمیم گرفتیم آموزش را به صورت حضوری پیگیری کنیم، طبیعی بود که اعتبارات دانشگاه ها با نیازهای ما هماهنگ نباشد و مدیریت کردن در چنین شرایطی فوق العاده سخت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه تجهیزات به زودی به دانشگاه ها تخصیص می یابد

بودجه تجهیزات به زودی به دانشگاه ها تخصیص می یابد