مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-21سياسي

همایش ملی حکمرانی اسلامی در قم برگزار می شود


همایش ملی حکمرانی اسلامی با هدف بررسی ماهیت و مؤلفه های حکمرانی اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه چهارشنبه شب 5 بهمن ماه جاری در قم برگزار می شود.

- حجت الاسلام دکتر سیدکاظم سیدباقری دبیر علمی همایش ملی حکمرانی اسلامی امروز 1 بهمن ماه طی سخنانی گفت: همایش ملی حکمرانی اسلامی توسط پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم و خبرگزاری رسا با حضور نخبگان و صاحبنظران این حوزه با سخنرانی آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در قم برگزار می گردد.

سیدباقری افزود: برگزاری میزگرد علمی همایش با حضور حجج اسلام استاد نجف لک زایی، استاد محمدجواد ارسطا و دکتر محمود حکمت نیا و رونمایی از فصلنامه حکمرانی اسلامی و آثار پژوهشگاه در این حوزه از دیگر برنامه های این همایش ملی خواهد بود، همچنین تدابیری اندیشیده شده که به حاظران در جلسه گواهی معتبر پژوهشی اعطا گردد.

وی ماهیت و مولفه های حکمرانی اسلامی، حکمرانی و نظام های معرفتی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی و حکمرانی مجازی را از محورهای این همایش ملی برشمرد و اضافه کرد: حکمرانی و نظام اخلاقی اسلام حکمرانی و نظام حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی حکمرانی اسلامی در قم برگزار می شود

همایش ملی حکمرانی اسلامی در قم برگزار می شود