مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-21سياسي

نشست مشترک سازمان نظام پرستاری و اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ دکتر محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رییسه این سازمان با سردار دکتر حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیرو های .

- دکتر محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رییسه این سازمان با سردار دکتر حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیرو های مسلح دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ دکتر محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری کشور به همراه برخی از اعضا هیات رییسه این سازمان با سردار دکتر حسن عراقی زاده و دیگر مسئولین اداره بهداشت درمان نیرو های مسلح دیدار و گفتگو کردند در این نشست مسائل مهم پرستاری نیرو های مسلح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بحث عملیاتی شدن قانون تعرفه گذاری و اجرای کامل قانون ارتقا بهره وری در مجموعه بیمارستان های ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع دو موضوع اصلی بود که مورد مفصل مورد بحث قرار گرفت و راهکار های برای آن اتخاذ شد.

موضوع وضعیت معیشتی و پایه حقوق گروه های پرستاری، برخورداری از مزایای قانون مشاغل سخت و بازنشستگی مترتب، مسائل مربوط به نیرو های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک سازمان نظام پرستاری و اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح

نشست مشترک سازمان نظام پرستاری و اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح