مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-21سياسي

کارکنان و فرهنگیان لرستانی با لباس پاسداری درمحل کارخود حاضر شدند


در پی اقدام خبیثانه و ننگین اروپا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیر کل و کارکنان ستادی آموزش و پرورش، با لباس پاسداری در محل کار خود حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش امروز شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اقدام نسنجیده و نابخردانه پارلمان اروپا، اظهار داشت: بدون شک محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم منطقه و گسترش روزافزون استقبال از دستاوردهای آن برای امنیت منطقه ای و فرامنطقه ای، زمینه ساز افزایش بغض و کینه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نسبت به آن شده است.

وی، افزود: بدیهی است که این گونه اقدامات فرافکنانه نه تنها ذره ای از محبوبیت و گستردگی نفوذ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران و ملت های منطقه نخواهد کاست، بلکه سبب خواهد شد که آنها در حمایت از این شجره طیبه متحدتر از قبل شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، اقدام پارلمان اروپا را کینه توزانه و بزدلانه دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان بزرگ ترین نهاد مبارزه با تروریسم در دنیا است و این اقدام خصمانه اروپا، نه تنها کوچک ترین خدشه ای برعزم و اراده این نهاد مقدس در برخورد با استکبار و تروریست، وارد نمی کند بلکه این اقدام موجب رسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان و فرهنگیان لرستانی با لباس پاسداری درمحل کارخود حاضر شدند

کارکنان و فرهنگیان لرستانی با لباس پاسداری درمحل کارخود حاضر شدند