مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-21اقتصادي

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر


فرماندار پلدختر با انتقاد از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: مردم در پلدختر به دنبال تسهیلات برای ایجاد شغل برای خود هستند.

- پلدختر- فرماندار پلدختر با انتقاد از صفر اعلام شدن نرخ بیکاری در این شهرستان، گفت: مردم در پلدختر به دنبال تسهیلات برای ایجاد شغل برای خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید خادم امروز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان پلدختر، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی که مقرر شد مصوبات با بودجه اتخاذ شود بند مربوط به اشتغالزایی، نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر صفر قید شده که این امر واقعیت ندارد.

وی، افزود: حقیقت امر این است که نرخ بیکاری در شهرستان پلدختر بالا است و باید دید چرا این نرخ برای پلدختر در مصوبات بودجه صفر قید شده است.

فرماندار پلدختر، گفت: در این زمینه با استاندار لرستان و مسئولان مربوطه استانی رایزنی و صحبت شده که این نرخ یعنی صفر بودن نرخ بیکاری در پلدختر روی تمام مسائل در حوزه های مختلف از جمله توازن بودجه تأثیرگذار است و باید اصلاح شود.

خادم، افزود: بنابر این مدیران می توانند در حیطه وظایف خود اقدام هایی انجام دهند و به گونه ای عمل کنند که این گونه مشکلات ایجاد نشود و برای رفع این مشکل و تصحیح صفر بودن نرخ بیکاری پلدختر رایزنی ها همچنان ادامه خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر

انتقاد فرماندار از «صفر» اعلام شدن نرخ بیکاری در پلدختر