مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-21حوادث

کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در مازندران


رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در 10 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سید محسن جعفری در خصوص جزییات این خبر گفت: با تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی کارکنان کلانتری و پاسگاه های استان میزان وقوع سرقت قاپ زنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری 69 سارق قاپ زن توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های مازندران، اظهار کرد: در این مدت با اجرای طرح های برخورد با سارقین 97 فقره سرقت قاپ زنی نیز کشف شد.

جعفری با بیان اینکه 81 درصد از این نوع سرقت مربوط به موبایل قاپی بوده است، افزود: با توجه به اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه در کاهش فرصت های مجرمانه، انتظار می رود شهروندان با رعایت توصیه های پلیس سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی منسجم و با جدیت و اهتمام بیشتر تمام تلاش خود را در مهار و کاهش سرقت به منظور رضایت مندی شهروندان معطوف می داریم.

دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یک خانواده در فضای مجازی توسط پلیس فتا آن شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در مازندران

کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در مازندران