مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:102023-01-21اجتماعي

کاهش نسبی هوای مازندران در روزهای آینده


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از کاهش نسبی هوا در روزهای آینده خبرداد و گفت: هوای زمستانه همچنان در مازندران پایدار است.

- احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا، وضعیت هوای مازندران را در هفته جاری اعلام کرد و گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه اول بهمن ماه تا روز جمعه 7 بهمن از جوی تقریبا پایدار برخوردار خواهد بود.

وی افزود: شنبه و یکشنبه اول و دوم بهمن مناطق ساحلی و جلگه ای نیمه ابری تا ابری به ویژه در غرب استان با بارش خفیف و پراکنده و در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری است همچنین در بعداز ظهر و شب با افزایش ابر و احتمال مه همراه خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران، در خصوص وضعیت جوی روزهای دوشنبه تا چهار‏شنبه هفته جاری، یادآور شد: این سه روز ابری با بارش پراکنده، وزش باد و در ارتفاعات ابری و مه آلود با بارش پراکنده باران و برف همراه است همچنین از اواخر روزچهارشنبه به تدریج با کاهش ابر همراه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 بهمن ماه امسال نیز هوای استان مازندران صاف تا نیمه ابری در بعداز ظهر و شب با افزایش ابر همراه خواهد بود.

اسدی تاکید کرد: طی شب های آینده به دلیل پوشش ابری در دشت و جلگه یخبندان را شاهد نیستیم اما دمای هوا در طول روز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نسبی هوای مازندران در روزهای آینده

کاهش نسبی هوای مازندران در روزهای آینده