مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-21فرهنگي

ایرنا: 5 نکته درباره اقدام ضدایرانی جشنواره برلین


جشنواره برلین درحالی دست به این اقدام زده که به بهانه جانب داری ایران از روسیه در جریان جنگ اوکراین، متوسل شده و تزارها را هم به مانند ایرانی ها، - از حضور در جشنواره امسال منع کرده است.

ایرنا نوشت: اقدام ضدایرانی اخیر جشنواره برلین، نه یک اقدام علیه حکومت کشور، بلکه اقدامی بر مبارزه با مردم ایران و هنری است که حالا شناخته شده تر از هر زمان دیگری، در جشنواره ها و جوایز معتبر جهان حضور یافته و افتخار می آفریند.

جشنواره فیلم برلین اعلام کرد که در هفتادوسومین دوره خود که از 16 تا 26 فوریه (27 بهمن لغایت 7 اسفندماه 1401) برگزار می شود، پذیرای کمپانی ها، رسانه ها و خبرنگاران ایرانی نخواهد بود.

جشنواره برلین درحالی دست به این اقدام زده که به بهانه جانب داری ایران از روسیه در جریان جنگ اوکراین، متوسل شده و تزارها را هم به مانند ایرانی ها، از حضور در جشنواره امسال منع کرده است.

درباره این رویکرد جشنواره برلین، 5 نکته وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت: 1.

دولت آلمان در قبال ناآرامی های پاییز امسال ایران، سیاست های عجیب و سخت گیرانه ای را اتخاذ کرده است؛ سیاست هایی که عصبیت ژرمن ها را فراتر از آمریکا، انگلستان، فرانسه و حتی رژیم اشغالگر قدس نشان داده و آنها را در مقام کنش گری قرار داده که برخلاف دیگر کشورها که تنها به بیانیه و اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرنا: 5 نکته درباره اقدام ضدایرانی جشنواره برلین

ایرنا: 5 نکته درباره اقدام ضدایرانی جشنواره برلین