مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-21اقتصادي

محدوده 332 هکتار بافت تاریخی در 3 شهر گلستان مشخص شد


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به شناسایی دو هزار و 895 هکتار بافت ناکارآمد در این استان، گفت: محدوده 332 هکتار بافت تاریخی در سه شهر گلستان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ملک بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان دو هزار و 895 هکتار بافت ناکارآمد شناسایی شده که عملیات شناسایی و تعیین محدوده 332 هکتار بافت تاریخی در سه شهر گلستان به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای شناسایی این نقاط و با هدف بهبود وضعیت بافت های ناکارآمد و فرسوده در شهرهای گرگان، گنبدکاووس، رامیان، علی آبادکتول، بندرگز و آزادشهر اقدامات و جلسات متعددی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال 1400 برای 17 شهر هدف استان گلستان، دو هزار و 132 تن معادل 200 میلیارد ریال حواله قیر رایگان صادر شد.

ملک افزود: این حجم از قیر رایگان به شهرداری های گنبدکاووس، گرگان، علی آبادکتول، کلاله، مینودشت، رامیان، خان ببین، بندرترکمن، آزادشهر، کردکوی، فاضل آباد، آق قلا، بندرگز، سیمین شهر و گمیش تپه واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سهمیه پیشنهادی برنامه تولید مسکن در محلات هدف بازآفرینی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال 11 هزار و 607 واحد پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده 332 هکتار بافت تاریخی در 3 شهر گلستان مشخص شد

محدوده 332 هکتار بافت تاریخی در 3 شهر گلستان مشخص شد