مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-21فرهنگي

میزبانی خانه هنرمندان از «همه مردان رییس جمهور»/نسبت رسانه و قدرت


پانصدوبیست وششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «همه مردان رییس جمهور» به کارگردانی آلن جی پاکولا اختصاص دارد.

- پانصدوبیست وششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی همه مردان رییس جمهور به کارگردانی آلن جی پاکولا اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، پانصدوبیست وششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه 3 بهمن 1401 از ساعت 17 در سالن استاد ناصری برگزار می شود، به نمایش فیلم سینمایی همه مردان رییس جمهور ساخته آلن جی پاکولا محصول 1976 اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور سعید ارکان زاده یزدی روزنامه نگار و دکترای فرهنگ و ارتباطات با موضوع نسبت رسانه با قدرت برگزار می شود.

همه مردان رییس جمهور درباره تقلب انتخاباتی در زمان ریچارد نیکسون است که به رسوایی واترگیت مشهور شد و استعفای نیکسون را از ریاست جمهوری آمریکا در پی داشت.

این فیلم نامزد هشت جایزه اسکار بود که چهار جایزه را دریافت کرد.

داستان این فیلم بر اساس ماجرای واقعی نوشته شده است.

ماجرایی که در 17 ژوئن 1972 در دوره ریاست جمهوری ریچارد نیکسون از ستاد فرماندهی دموکرات ها در واشینگتن با دستگیری پنج سارق با وسائل مدرن استراق سمع آغاز می شود و با ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی خانه هنرمندان از «همه مردان رییس جمهور»/نسبت رسانه و قدرت

میزبانی خانه هنرمندان از «همه مردان رییس جمهور»/نسبت رسانه و قدرت