مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-21اقتصادي

مسکن ملی ویلایی در شهرهایی با جمعیت کمتر از 25000نفر ساخته می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط لازم برای ساخت واحدهای مسکن ویلایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی احمدزاده ظهر شنبه در نشست شورای مسکن استان افزود: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی روستاها در استان باید شتاب گیرد.

وی با بیان اینکه جلسات شورای مسکن استان به صورت مستمر و 15 روز یکبار برگزار شود، گفت: مسئولین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارش پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی استان را هر 15 روز یکبار ارائه کنند.

وی بیان داشت: کاهش هزینه های مسکن در دستور کار دولت است و از شهرداری های استان و نظام مهندسی می خواهیم برای کاستن از هزینه ای مردم همت کنند.

استاندار اظهار داشت: تمام طرح های در دست اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان به مدت 15 روز بررسی و مشکلات آن ها جمع بندی و صورت جلسه شود.

وی با بیان اینکه برای سرعت بخشیدن به طرح نضت ملی مسکن بانک ها با جدیت پای کار باشند، گفت: سیستم بانکی هر چند به لحاظ منابع و مصارف مشکلاتی دارد، اما به همت آن ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیاز است و در دور دوم سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان مسئله منابع و مصارف را پیگیری خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی ویلایی در شهرهایی با جمعیت کمتر از 25000نفر ساخته می شود

مسکن ملی ویلایی در شهرهایی با جمعیت کمتر از 25000نفر ساخته می شود