مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-21اقتصادي

پرداخت 1472میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در9ماهه امسال هزار و472میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت کرده ایم لذا مدیران شهری نسبت به هزینه کرد این درآمدها شفاف سازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فیروز شکوری روز شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر زنجان اظهار داشت: یکی از منبع های درآمدی شهرداری ها و دهیاری ها سازمان امور مالیاتی است و در استان زنجان هم مانند سایر نقاط کشور، اداره کل امور مالیاتی استان زنجان سهم زیادی در منابع درآمدی شهرداری ها و دهیاری ها دارد.

وی با اشاره به پرداخت هزار و 472 میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های استان در 9 ماهه امسال، گفت: در این بین سهم شهرداری زنجان 585 میلیارد تومان است.

شکوری گفت: این مبلغ که اداره مالیاتی استان به شهرداری پرداخت کرده، کم نیست و می توان با این مبلغ خدمت رسانی زیادی به مردم انجام داد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اضافه کرد: از اعضای شورای شهر زنجان و مسئولان شهرداری تقاضا داریم در این زمینه شفاف سازی و به مردم اعلام کنند که عمده درآمد شهرداری زنجان از کجا تأمین می شود تا مردم اطلاع پیدا کنند که پرداخت مالیات هایشان صرف رفاه و آبادانی آنها می شود.

وی تشریح کرد: اطلاع رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصارف حاصل از درآمدهای مالیاتی و تبیین و تشریح کارکردها و آثار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 1472میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان

پرداخت 1472میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان زنجان