مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-21اقتصادي

باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا بهار 1402 افتتاح می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال تا بهار 1402 زیر بار ترافیک می رود.

- ایسنا/البرز سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: باند رفت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال تا بهار 1402 زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد افضلی روز شنبه یکم بهمن در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال با بیان اینکه این پروژه از سال 1376 آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون فاز اول 32 کیلومتری و فاز چهارم 20 کیلومتری این محور آزادراهی افتتاح شده و در حال بهره برداری است.

وی افزود: از فاز دوم این آزادراه نیز تاکنون تونل البرز به عنوان طولانی ترین تونل کشور به طول بیش از شش کیلومتر به بهره برداری رسیده و پس از تکمیل فاز دو، فاز سوم آزادراه تهران-شمال باقی می ماند که از پل زنگوله در ابتدای استان مازندران آغاز شده و به طول 47 کیلومتر ادامه پیدا کرده و در سه راهی دشت نظیر به فاز چهارم این آزادراه متصل می شود.

افضلی خاطر نشان کرد: در عین حال باند غربی منطقه دو آزادراه تهران-شمال اکنون در مراحل پایان است و اعلام شده که با تامین به موقع منابع اعتباری تا پایان سال مالی 1401 آماده بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا بهار 1402 افتتاح می شود

باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال تا بهار 1402 افتتاح می شود